Softonic-recension

Школа!? Не, не слышали!

Школа!? Не, не слышали! är en gratis Android-applikation utvecklad av Zebu Mobile som erbjuder ett brett utbud av humoristiskt innehåll relaterat till studier, skola, högskola och universitet. Appen inkluderar roliga memes, demotivatorer, skämt, bilder och anekdoter om skollivet. Den innehåller även underhållande berättelser och konversationer delade på sociala nätverk om tentor, lärare och lektioner.

Appen är utformad för att ge underhållning och skratt åt studenter och skolbarn, och den gör det ganska effektivt. Innehållet är lätt att relatera till och engagerande, och täcker ämnen som EGE, examinationer, lärare och mer. Appen erbjuder ett roligt sätt att fördriva tiden mellan lektioner eller under raster.

Appens gränssnitt är användarvänligt och lätt att navigera, vilket gör att användare snabbt kan hitta och dela sitt favoritinnehåll med vänner och klasskamrater. Med sin humor, skämt och roliga berättelser är Школа!? Не, не слышали! en oumbärlig app för alla som vill pigga upp sitt humör och skratta gott.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Школа!? Не, не слышали!

Har du provat Школа!? Не, не слышали!? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.